10.10.08

Doorgelicht: Frank Goris, wijkagent

Het Gekaekel zoomt in op ongewoon doodgewone mensen. Onze wijkagent is er ook zo een. Sterker nog, hij is zelfs sympathiek.


Droomjob: Als kind hield ik al van avontuur, afwisseling en contact met de mensen. Ik keek op naar agenten. En nu nog ;-)
Taak: Nieuwe bewoners en verhuizers contacteren, inschrijvingen controleren en checken of de mensen er effectief wonen, bemiddelen bij burenconflicten. Bij vakantietoezichten tracht ik één keer per dag poolshoogte te nemen. Ik ben zoveel mogelijk aanwezig in de wijk om het veiligheidsgevoel te verhogen.
Hobby’s: Lopen en fietsen, da’s goed voor de gezondheid!
Gezinssituatie: Gehuwd, twee kinderen.
Favoriet vervoermiddel: De fiets natuurlijk! Ik ben aanspreekbaar, snel ter plaatse en ik heb nooit parkeerproblemen, hah!
Anekdote: Ooit ging ik een nieuwe bewoner inschrijven. Die vroeg me meteen ook of ik de tv kon installeren...
Contact: 03/680.12.70

Welke wijkbewoner zag jij graag doorgelicht?
Mailtje naar Het Gekaekel


6 opmerkingen:

Unknown zei

der is niks mis met de Frank - zeker niet - en het artikel zit goed - maar dit keer gaat mijn applaus naar de fotograaf - die foto is gewoon fantastis !!!!!!!!!!

Anoniem zei

HET IS inderdaad een toffe mens. Hij heeft ons echt geholpen.

Anoniem zei

Goed, nu ken ik eindelijk onze wijkagent van gezicht... :-)

Anoniem zei

Knappe foto, knappe mens, knap verhaal

Anoniem zei

Bij de rijkswacht, daar word je pas nen echte vent!

Anoniem zei

Hij heeft een kop voor een acteur :-)