23.1.09

Doorgelicht: Jos Janssen - Bibman

Het Gekaekel zoomt in op ongewoon doodgewone mensen. Deze keer treffen we Jos uit de Venstraat in de krantenhoek van de Bib.

Leeftijd:
70

Bibfan: Ik kan hier Het Nieuwsblad in alle rust lezen. Ik duik in de sportpagina’s, want ik ben nog altijd zot van voetbal, (fier) ik speelde tot in 1995 bij Hoogmolen. Ik ken hier stilaan de vaste klanten op woensdag en vrijdag. Niet dat we veel praten hé, we komen om te lezen. Sjjjt.

Op zoek naar gezelligheid:
Tuinieren bij Velt is ontspannend en gezond. Ik geniet van een babbeltje met de andere tuiniers. Mijn groenten van thuis in de tuin zeggen immers niet zo veel terug, haha!

Genieten van actie: Fietsen, wandelen en turnen bij Turnkring Sint-Jozef houden me fit. Digitale films maken houdt mijn hoofd fris. En als ik kan genieten van mijn kleinkinderen ben ik compleet gelukkig! Maar laat me nu maar met rust, ik wil alles weten over de Gouden Schoen ;-)

Enkele sfeerbeelden uit de Bib? Klik!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jos, een veelzijdig man en ja je moet eerst zeventig zijn voor ze je opmerken hé ! Blijf sporten dat is ieders lang leven.... tot in de turnkring.

Jean.

Anoniem zei

Ik lees ook graag in de bib. Als daar de zon binnenschijnt, voel ik me een kat op de vensterbank.

Anoniem zei

We mogen fier zijn op ONZE bib! ik kom er elke week en denk altijd: zo schoon dat dat hier is.